Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Πως να ενεργοποιήσετε την καρτέλα "Ασφάλεια" στις ιδιότητες των φακέλων

Κάποιοι φάκελοι-αρχεία ίσως θα πρέπει να μείνουν "μακριά" από κάποιους άλλους χρήστες του υπολογιστή σας!!Όπως και στην δική μου περίπτωση!!Τον υπολογιστή χρησιμοποιεί και ο αδερφός μου(σύντομα θα αλλάξει  αυτό!!) και σίγουρα κάποια πράγματα δεν θέλω να "φαίνονται"!!Αν και γνώριζα ότι τέτοια επιλογή υπάρχει στα Windows και είχα ασχοληθεί λίγο μπας και την βρω δεν τα κατάφερα με την μία.Και για να πω την αλήθεια βαρέθηκα να ψάξω περαιτέρω και το άφησα.Μετά από καιρό,μία μέρα πολλών   ωρών  μπροστά στον υπολογιστή ,μου ήρθε πάλι η όρεξη να ψάξω.Τελικά το βρήκα σχετικά γρήγορα και εύκολα.Τι να πω!Ίσως ,στην πραγματικότητα ,την προηγούμενη φορά να μην "ψηνόμουν" και τόσο!Έτσι ή αλλιώς το αποτέλεσμα ήρθε.Μπορείτε λοιπόν να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα για να εμφανίσετε την καρτέλα "Ασφάλεια"(Security) στις ιδιότητες των φακέλων-αρχείων στα Windows XP, εκχωρώντας έτσι δικαιώματα πρόσβασης σε όποιον χρήστη θέλετε.
-Πάμε  στην επιλογή Start->  Ο Υπολογιστής μου(My Computer)



-Στο παράθυρο που εμφανίζεται κάνουμε κλικ στο μενού Εργαλεία -> Επιλογές  φακέλων (Tools->Folder Options)






-Κλικ στην καρτέλα Προβολή(View).


-Στη λίστα των Ρυθμίσεων για προχωρημένους(Advanced Settings)  δεν θα τσεκάρετε(δεν θα επιλέξετε) την επιλογή χρήση απλής κοινής χρήσης αρχείων (συνίσταται)-(Use simple file sharing- Recommended)







-Aplply->OK
-Πλέον κάνοντας δεξί κλικ σε κάποιο αρχείο ή σε κάποιο φάκελο, θα εμφανίζεται η καρτέλα "Ασφάλεια"(Security).

-Σε αντίθεση με πριν που δεν εμφανιζόταν όταν το είχαμε τσεκαρισμένο.


Θεωρώ αυτή την δυνατότητα αρκετά χρήσιμη ειδικά σε περιπτώσεις που ο υπολογιστής χρησιμοποιείται και από άλλους χρήστες.Ίσως να μην χρειαζόταν να καταφύγω σε αυτή την λύση αν δεν είχα και εγώ αυτό το "πρόβλημα".Πολλές φορές, καινούργιες συνθήκες σε οδηγούν να μάθεις κάτι εκεί που νόμιζες ότι δεν το χρειαζόσουν.Προσωπικά μου έχει συμβεί ξανά στο παρελθόν.Είμαι σίγουρος και σε εσάς.Ελπίζω και άλλες τέτοιες αφορμές-ερεθίσματα να με ωθήσουν να εξερευνήσω περισσότερο και σε ακόμα μεγαλύτερο βάθος. τον κόσμο του υπολογιστή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου